24. februar 2014

Striber, strik og cykler



Hej (:
Har I haft en god weekend? Jeg har bare slappet helt af, for i sidste uge var der projektuge på min skole, og vi har alle haft helt vildt travlt. I vinterferien var mig og min familie i Aarhus, og var da et smut inde i Magasin. Jeg købte ikke så meget, men jeg tænkte, at jeg alligevel ville vise jer, hvad jeg købte.







Okay på det her billede ser blusen bare grå ud. Men i virkeligheden er den altså stribet. Jeg kan især godt lide at ærmerne kun er trekvartlængde, for jeg syntes, at det gør den lidt mere elegant, end hvis de bare er lange. Jeg købte den også i helt sort.





Denne sweater var jeg faktisk ret usikker på, da jeg købte den. Men efter at have haft den på et par gange, er jeg blevet helt vild med den! Den er så behagelig, og jeg er vild med den måde sweateren er strikket på.




Den sidste ting jeg vil vise jer er denne geniale pude. Den er fra Home Collection, og jeg synes at den er vildt sjov. Jeg elsker tøj og møbler med humor, jDen sidste ting jeg vil vise jer er denne geniale pude. Den er fra Home Collection, og jeg synes at den er vildt sjov. Jeg elsker tøj og møbler med humor, så jeg måtte bare have den her eg måtte bare have den 


Hvad er dit sidste køb?


-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!