20. april 2014

DIY Bodyscrub



Som jeg lovede i mit indlæg om mine Marts favoritter, kommer der nu en opskrift på en helt fantastisk bodyscrub. Jeg havde personligt aldrig i mit liv, prøvet at lave beauty-produkter selv, før jeg prøvede at lave denne. Jo, altså jeg havde da lavet en hårkur eller to uden den store succes, men jeg syntes generelt, at det er rart at vide, hvad pokker du egentlig putter i håret, på huden eller hvor du nu ellers bruger produkterne. Nogle ting kan jo forværre din hud eller hårs tilstand. Men der er ingen himstregimser i denne bodyscrub! Ingredienserne er nogle, alle har i deres køkken, og den er supernem at lave!

DU SKAL BRUGE:
4 tsk brun eller hvid sukker
2 tsk olivenolie
1 tsk honning


Det er egentlig ikke så vigtigt hvor meget du bruger af de forskellige ingredienser. Det vigtige er bare at hvis du bruger 6 tsk sukker skal du bruge 3 tsk olie. Altså altid dobbelt så meget sukker i forhold til olie. Og dobbelt så meget olie i forhold til honning. Jeg tror nok, at jeg lavede dobbelt potion, da jeg tog billederne til dette indlæg.

Rør alle ingredienserne sammen og voilá!  Du har nu lavet din helt egen hjemmelavede eksfolierende bodyscrub.





Jeg håber, at du vil give den en chance, for den er virkelig fantastisk!

Vi ses snart igen!






1 kommentar:

  1. Det vil jeg prøve - den ser lækker ud! :)

    www.kittchristinaolsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!