16. maj 2014

Wreck this Book #3


Så er jeg endelig tilbage igen. Jeg beklager, at jeg ikke har blogget i denne uge, men nu kommer der altså et indlæg! Jeg er endelig blevet færdig med de næste 9-10 sider i min Wreck this Journal, så lad os lige tage et kig på dem.


På første side skulle jeg fylde siden med cirkler. Jeg tænkte i ugevis over, hvordan jeg skulle få siden til at se bare okay præsentabel ud, men så gav jeg lidt op. Jeg hader nemlig cirkler. Så i stedet skrev jeg bare på siden, at jeg altså bedre kan lide trekanter og firkanter og tegnede et par stykker. 


Kære læsere. Nu bliver det ulækkert. På denne side lød opgaven nemlig på at ''dokumenterer'' sin aftensmad. Dette skulle gøres ved at bruge bogen som dækkeserviet, og så skulle man også helst køre lidt mad hen over siden. Jeg spiste denne lækre minipizza som en efter-skole-snack, og så tænkte jeg at nu må jeg altså få den side overstået. Men da det ikke gav så forfærdeligt meget ''splat'' på siden, besluttede jeg at splatte lidt yoghurt ud over siden. Ad.


På side 36 lød opgaven på at bide i siden (uden at synke den). Jeg var i tegnehumør og tegnede en sandwich for at få siden til at se lidt mere ... øh ... appetitlig ud.


Næste side var ret sjov. Her skulle man nemlig lave et kræmmerhus ud af siden, og forsøge at drikke vand af det. Og som du måske kan gætte ud fra billederne, gik det ikke ret godt. 


Næste opgave var meget avanceret: Riv siden ud og krøl den sammen. 


Jeg skulle også rive siden ud her. Denne gang for at lave et papir-fly. Det blev mega grimt, for jeg har aldrig rigtig lært hvordan man laver sådan nogle. Men det var sjovt at kaste med! 


På denne side skulle igen igen igen rive den ud. Nu skulle jeg pakke et eller andet ind i siden. Jeg prøvede med min fine elefant (billede 1 fra venstre), men jeg endte med at pakke en lille seddel ind og klistre den ind i bogen igen sammen med mit kræmmerhus.


På denne side blev jeg bedt om at skrive et ord igen og igen. Jeg tænkte på, at skrive alle mulige mærkelige ord, indtil jeg tænkte, at den jo sagde, at jeg skulle 'skrive ét ord igen og igen'. Så nu står der altså 'one word' ud over hele siden. 


Så nåede vi til side 50, kære læsere! Hurra! 'Hurra' var nok ikke lige det bogen råbte da jeg begyndte at udføre opgaven på siden, som lød på at binde en snor om bogen, og svinge den ind i væggen.


Det var rimlig svært, at tage et billede af næste side. Opgaven var at samle bogen op uden at bruge sine hænder. Nå tænkte jeg. Så må jeg da bare bruge mine fødder. 

Hvis du lige nu sidder med dit eksemplar af Wreck This Journal, og tænker 'Sofie, du har jo sprunget en side over!', så har du helt ret. Jeg har sprunget side 46 over, fordi jeg ikke har hvad der skal til i øjeblikket. Men den skal nok komme næste gang, bare rolig!


Hvor langt er du nået med din Wreck This Journal? Hvad synes du om serien? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!


1 kommentar:

  1. Virkelig godt/ sjovt indlæg at man ser hvordan du gjorde i din bog! :)

    Kig gerne forbi - knus www.kittchristinaolsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!