2. juni 2014

Maj Favoritter


Så blev det juni! Wow. Nu er det faktisk officielt sommer. Så jeg besluttede altså at rykke favoritterne ud i solen, så jeg for det første kan vise hvor grim vores græsplæne er, og for det andet kan nyde det gode vejr. Jeg gad altså ikke den sædvanlige hvide baggrund i dag. Nå, lad os se på mine ynglingsting fra maj måned... 

1 -Tørklæde fra Beck Söndergaard
Det kan godt være at det er sommer, men jeg har altså haft pokkers ondt i halsen her på det sidste. Derfor har jeg konstant vandret rundt med dette tørklæde på, og en kop te i hånden. Og hey -det kan købes her!

2 -'Hide and go chic' fra Essie
Som jeg nævnte i min mini forårshaul er det bare en rigtig fin farve, og jeg har elsket den enormt meget i maj.

Som jeg nævnte i mit indlæg om dette lille vidunder, er den her væske flyende guld når det kommer til hårpleje. Mit hår er faktisk blevet meget sundere efter mit massive forbrug af den. Jeg tror, at jeg vil bruge den lidt mindre nu, da mit hår ikke har brug for helt så meget fugt mere. 

4 -Solcreme 
Fordi min næse bliver meget rød, hvis jeg ikke bruger det. Derfor er jeg altid solcreme meget taknemmelig. 

5 -Pukka Refresh Te
Jeg har fundet min nye ynglings-te! Nemlig Pukka's 'Refresh'. Der står på pakken at den smager af lakrids, pebermynte og fennikel. I virkeligheden smager den stort set bare af lakrids med et strejf af pebermynte. I desto mindre smager den himmelsk både om morgenen og aftenen. 

6 -Engangskamera fra Kodak 
Da det gik op for mig, at det er et helt år siden, at jeg brugte det her på blå mandag, og at jeg endnu ikke har fået brugt det op. Derfor har jeg brugt den resterende plads på kameraet til at tage en masse mærkelige billeder af min hund. Så jeg glæder mig bare til at få dem fremkaldt! 

7 - Musik

Arctic Monkeys - Do I wanna know?
Sangen her har en mega fed melodi, og er generelt bare ret fantastisk. 

Lana del Rey -Shades of cool
Ligesom med 'West Coast' kunne jeg absolut ikke lide dette nummer i starten, men efter at falde i søvn til det en aften, blev jeg lidt besat af det. 

Kate Nash -Kiss That Grrl 
Jeg har gået og sunget denne sang i maj. I hvert fald når min halsbetændelse har tilladt mig det. 

Hvad har du elsket i maj? Er du begrestejet for sommer? Hvad skal du i ferien? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

2 kommentarer:

  1. Uh, nogle lækre favoritter ;) og lækker blog!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak -og i lige måde!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!