10. juni 2014

#OOTD -Striber og Blonder



Hej skønne mennesker! 
Dette 'outfit' (ja, jeg hader det ord) havde jeg faktisk på i lørdags, da jeg var med min familie på camping. Det var vildt hyggeligt, og da det var 'varmt', besluttede jeg, at tiden var inde til at flashe mine blege stænger. Men jeg tror faktisk, at jeg tog lange bukser på igen om aftenen, da det blev lidt koldere. Øv. Men ja, jeg fik da min lillebror til at tage nogle billeder inden da. Så her er resultatet...




Blusen er købt i magasin, og blev faktisk vist i et af mine første indlæg, som du kan se her.

Nederdelen er fra Vila

Mine solbriller og hvide sko er fra Converse. 

Hvad har du på i dag? Hvad synes du om mit outfit? Fortæl mig alt om det i kommentarene! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!


2 kommentarer:

  1. Virkelig fin nederedel!
    Tak for din kommentar :-)

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Nederdelen er virkelig sød!

    Knuzz Julie
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!