6. juni 2014

Tip: Frys dine bumser af!




Hej skønne mennesker! 
I dag vil jeg bare give jer et superhurtigt og nemt hudpleje tip. Det lyder lidt mærkeligt, men du kan faktisk fryse dine bumser af. Se bare her ...


Alt hvad du skal bruge er et par isterninger og en undertrøje eller lignende, som du ved, at du aldrig kommer til at bruge igen. Bare vær sikker på, at den er ren! Vi vil nemlig ikke have alle mulige mærkelige baktier i ansigtet. 
Fold din undertrøje sammen udover isterningerne, og tryk stoffet mod dine urenheder indtil isterningerne er smeltet, hvis du altså kan holde det ud. 
Når jeg gør dette forsvinder det meste af det røde omkring bumserne. 

Har du nogensinde testet isterning-tricket? Vil du prøve det? Fortæl mig alt om hvordan det gik i kommentarfeltet!







*Rettelse: Som nogle af kommentarene fortæller, vil bumsen ikke forsvinde. Dette trick vil kun formindske hævelsen.

5 kommentarer:

  1. De bliver nu ikke frosset af. At påføre kulde fjerner bare hævelsen, men bumsen er der stadig :-)

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Som Emmi skriver, vil det blot fjerne hævelsen :-) Ellers rigtig fint indlæg :)

    Knus Michelle Eckert ♥ -
    http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Har aldrig prøvet det før, men vil helt sikkert skive mig det bag øret til næsten gang jeg får en af disse vildt irriterende bumser :) Tak for tippet :)
    - Ellers en fed blog du har :) Kunne du tænke dig at følges både via GFC og Bloglovin?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det skal da helt klart prøves!!
    Kig gerne forbi min blog :)

    Knus
    Sofiesdyr.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!