27. juli 2014

Billedeserie: Bella Italia!



Hej skønne mennesker! 
Jeg ved ikke, om jeg nævnte det i et eller andet indlæg, men mens min lille ''sommeren på ASOI''-serie kørte var jeg faktisk i Italien. Men nu er jeg tilbage i lille Danmark, så nu kan jeg oven i købet blogge! Jeg tog over hundrede (!) billeder på turen, og jeg tænkte, at jeg lige ville dele et par af dem med jer. 

Det var egentlig meningen, at mig og min familie skulle tilbringe ferien i Frankrig, men på ankomstdagen begyndte det meget hurtigt at regne. Og regne. Og regne lidt mere. Så efter to dage hvor vi bare sad i vores campingvogn, besluttede vi at køre til Italien, hvor det var det eneste sted inden for 1000 kilometer hvor vejret var godt. Så vi satte os ind i bilen igen -fire mennesker og en hund- og kørte hele vejen derhen. Og det fortrød vi bestemt ikke! 



























Hvor tilbringer du din ferie lige nu? Har du været ude at rejse eller hygger du dig i vores dejlige land? Hvad synes du om billederne? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!



2 kommentarer:

  1. Virkelig smukke billeder! Ser ud som den dejligste ferie.
    Min ferie er desværre lige sluttet i dag, så i morgen står den atter på arbejde.. Øv :-)

    SvarSlet
  2. Flotte billeder, Italien er så skønt!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!