14. juli 2014

Pakketips til sommeren vol. 3 -Underholdning/håndbagage



Hej skønne mennesker!
Så er vi kommet til vejs ende i miniserien ''pakketips til sommeren'', men det er ikke helt slut endnu. Vi mangler nemlig vores underholdnings-taske (er jeg den eneste der tager sådan en med?). Jeg har forsøgt at gøre den lidt til en slags håndbagage også, men det er jo meget forskelligt hvad du må have med -det kommer jo alt sammen an på hvilket flyselskab, du rejser med. Men ja. Dette er de ting, jeg tager med for at sikre, at jeg aldrig kommer til at kede mig på en ferie!


1 - Penalhus 
Jeg kan rigtig godt lide at tegne og skrive historier -så et penalhus med blyanter og andet tegneudstyr er et must for mig. Jeg har altid mindst én kulepen med mig på ferie.

2 - Notesbøger 
Som jeg sagde (eller skrev) lige før: Jeg elsker at skrive historier, og jeg skriver dem altid i hånden. Så notesbøger er gode til det formål.

3 - En god bog 
I dette tilfælde 'En Mand der hedder Ove' af Fredrik Backman, som der gerne skulle være en anmeldelse af her på bloggen. Men hvem ved -måske går der lidt ged i alle de planlagte indlæg. 

4 - Pung
Det er bare rart, at have dine penge lige ved hånden, så din pung ikke bliver væk nede i din kuffert eller sådan noget. Er der nogen andre, der nogensinde har prøvet det?

5 - Hårelastik
Hvis du lige pludselig stiger ud af bilen eller flyet (eller hvad du nu rejser med), og det er pokkers varmt, er det ikke sjovt at have hængehår. Derfor går jeg som så mange andre rundt med en elastik hele tiden.

6 - Læbepomade 
Endnu en ting som jeg bare altid har på mig. Det er endda endnu bedre hvis den har solfaktor, for ingen har lyst til at blive solskoldet på læberne.

7 - Oplader til mobil og kamera 
Det er ikke sjovt, at have sine elektroniske apparater med, når deres batterier alligevel er flade. Det tror jeg, at vi alle kan skrive under på.

8 - Mobiltelefon
Fordi den i sig selv er en uendelig kilde til underholdning -Også selv om du ikke har wifi. Bare download nogle sjove spil.

9 - Høretelefoner 
Så du endda kan høre lidt musik på turen. Fantastisk!

10 - Kamera
Alle de gode minder du og dine rejsekammerater skaber skal da foreviges! Efter min mening er det en rigtig god idé, at tage dit kamera med i din håndbagage, for helt ærligt -det er virkelig ikke fedt at miste et kamera. Og man hører jo en del rygter om, at folkene, der sørger for at kufferterne kommer om bord på flyet bare kaster dem op på flyet -hvilket jo nok skal smadre dit kamera.

11 - Nøgler
Er jeg den eneste der tager mine nøgler med overalt også selv om jeg ikke skal bruge dem på det pågældende sted?


Hvad har du med af underholdning på din ferie? Og hvad er du nød til, at have med i din håndbagage? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!