19. juli 2014

Sådan laver du en Sildebensfletning



Hej skønne mennesker!
I dag vil jeg vise jer noget I nok allerede godt kan, men alligevel synes jeg at den skulle med. Jeg kender nemlig ret mange, som stadig bøvler med fletningen, og jeg må da også indrømme, at det tog hundrede år, før jeg kunne finde ud af det.


Et af sidefletningers helt store plus'er er at de kan starte med hår, der ser forfærdeligt ud. Jeg kan godt lide at lave en half up half down-frisurer (det er så her jeg mangler et dansk udtryk), så jeg har lidt bedre styr på mit hår, som ellers elsker at leve sit ejet liv.
Start med at samle al dit hår i en side. Del derefter dit hår op i to. Tag en lille tot fra en af de store dele og før den bagom delen og over til den anden. Gentag dette indtil du har en komplet fletning. Bare husk at skifte del hele tiden. 


Når du er færdig med fletningen, kan du trække lidt i fletningen for at gøre den løsere og tykkere. Men igen -kun hvis du vil. Du vil i hvert fald ikke få et stramt look, hvis du trækker lidt i den. 


Og voilá! Så er du faktisk færdig! Fletningen er efter min mening perfekt til sommer, for du får dit hår væk fra ansigtet uden at det bliver sådan ... skrabet tilbage. Og så er det en meget nem frisure, når du kommer op af havet, og vil gøre noget ved dit våde hår! 

Hvilke frisurer kan du bedst lide om sommeren? Hvad synes du om sildebensfletningen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!