20. juli 2014

Smoothie med Blåbær, Blomme og Banan



Hej skønne mennesker!
I dag vil jeg vise jer en lille hurtig sommer smoothie, som bare smager fantastisk godt. Der er ikke så meget andet at sige, så lad os komme i gang!


Du skal bruge:


  • Blåbær - Du kan både bruge friske eller frosne. Hvis du bruger friske vil jeg dog anbefale dig, at tilsætte nogle isterninger, for at få smoothien til at være så kold som muligt. 
  • Blomme 
  • Banan 
  • Mælk 
  • Evt. Honning og havregryn - Hvis du synes at smoothien skal sødes, kan du tilsætte lidt honning eller sukker, og dit problem er løst. Jeg kan godt lide, at tilsætte lidt havregryn, da det giver en lidt mere mættet følelse, efter at have drukket smoothien, men det giver en lidt melet konsistens, som man lige skal vænne sig  til. 

Hvor meget skal jeg bruge af de forskellige ingredienser?
Jeg har ikke skrevet det på, fordi jeg personligt bedst kan lide at tage det hele lidt på slum, når jeg laver smoothies. Så bare stop noget i blenderen og tilføj lidt mere, hvis du synes at den mangler smag af den pågældende ingrediens. 




Blend det hele sammen og voilá! Du har nu lavet en helt fantastisk lille smoothie, som er perfekt til en dejlig sommereftermiddag eller morgen! 



Dette er faktisk det sidste indlæg i min ''sommeren på ASOI''-serie. Fremover vil der kun komme et indlæg 2 gange om ugen, som der plejer. Hvad synes du om, at der kom et indlæg om dagen? Var det godt eller var det lidt for meget? Lad mig vide, hvad du synes!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!