12. august 2014

Topsy Tail


Ved I, at vi faktisk i dag fejrer noget? Dette er nemlig indlæg nummer 50 her på ASOI! Det føltes som om jeg kun har udgivet 20 ... 
Men dagens emne er ikke antallet af indlæg. For det ville sgu være lidt kedeligt. Dagens emne er hvordan du laver en såkaldt 'topsy tail'. Hestehalen er supernem og virkelig egnet til skolen, for helt ærligt -hvem har tid til at bruge en halv time på deres hår om morgenen? Ikke mig i hvert fald. Så vil jeg hellere sove lidt længere. Og denne frisurer tager omtrent lige så lang tid, som du vil bruge på en hestehale. Ret fantastisk, hva'? 


  1. Hvis du vil kan du touperer dit hår lidt. Lav herefter en ganske almindelig lav hestehale. 
  2. Lav et 'hul' lige over din elastik. Før hestehalen gennem det. 
  3. Traadaaa! Du har nu lavet en topsy tail!
Hvad er din fortrukne skole-frisurer? Var det okay at komme tilbage i skole? Hvad synes I om folkeskolereformen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin


1 kommentar:

  1. Hvor ser det fint ud! Det vil jeg helt klart prøve på et tidspunkt!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!