20. oktober 2014

Autumn Outfits


Hej skønne mennesker! 
Har I lagt mærke til den nye header? Jeg er helt vildt med den, for den tideligere var lidt for sort. Hvad synes I? 
Jeg endelig kommet tilbage fra Barcelona, og jeg er igen fyldt med idéer til bloggen. Jeg tænkte, at jeg ville starte ud med at lave et par collager med lidt inspiration til efterårsgarderoben, for holy shit -jeg fik et chock, da jeg trådte udenfor Hamborg lufthavn. Temparaterun lå på omkring freaking 14 grader! Jeg har derfor aftalt med mig selv, at nu er tiden inde til at købe noget lidt varmere tøj, da jeg ikke har specielt meget i øjeblikket. Nå ... Lad os se på de outfits!
Bluse   l   Cardigan  l   Bukser  l   Støvler

Jeg har været meget inde på Monki's hjemmeside her på det sidste. Jeg anede ikke, at de havde så fedt tøj. Jeg er i hvert fald totalt forelsket i denne sjove bluse. Det eneste der afholder mig fra at købe den, er at det er en såkaldt crop top. Misforstå mig ikke -jeg elsker, hvordan de ser ud på andre, men at gå med dem selv ... det er lidt skræmmende, at skulle gå og vise et lille stykke af sin mave. Hvad synes I om dem?

Solbriller   l    Bluse   l    Sko   l    Hue   l    Bukser

Jeg overvejede meget at undlade huen. Jeg går virkelig sjælendt med hue, da de ærlig talt irriterer mig lidt. Men jeg synes nu, at den lige tilføjer prikken over i'et. De fine slip-ons er måske ikke så varme, men mon ikke det går? De giver i hvert fald det lidt tunge outfit et frisk pust sammen med solbrillerne. 
T-Shirt Kjole   l    Cardigan   l    Taske    l    Sko

Dette outfit kommer man nok til at fryse i. Så måske skulle man bare have det på en søndag, man ikke forlader huset. Jeg elsker den mønstrede cardigan -den er desværre lidt dyr. Jeg ville hjertens gerne købe den hvis den en dag kommer på tilbud, for 600 kr. er lidt for meget efter min mening. Men den er bare så fin. I hvert fald er outfittet perfekt, hvis det en dag skulle blive fantastisk vejr. Man kan jo altid håbe! 

Hvad synes du om outfitsne? Hvilken var din ynglings? Hvad vil du bare have på non-stop dette efterår? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

9 kommentarer:

  1. Lækre collager, den gå kjole på det nederst vil jeg meget gerne have :)

    / Liselotte

    SvarSlet
  2. Vildt flotte sæt!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig fine outfits :-)

    Tjek gerne min blog, hvor du lig nu kan vinde en kalender du designer selv: www.voresboble.dk/personligalmanak/ :-)!

    SvarSlet
  4. Fede collager! Det er bare sådan nogle rigtig skønne og dejlige efterårsoutfit! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den grå cardigan på den første collage er i hvert fald fed!

    Tilbage, og hundrede procent klar til at blogge; http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!