1. oktober 2014

September Favoritter 2014


Så rykkede favoritterne indenfor. Det regner som ind i helvede udenfor, så jeg kunne desværre ikke finde et sted, der var tørt nok til at placere mine dyrebare favoritter på. Det er faktisk første gang siden april, at de var indenfor. Trist. Men jeg er ikke mindre begejstret for dem af den grund! 
Jeg har endelig fundet en pakke Chai Latte efter at mit lokale supermarked stoppede med at sælge det (det var tragisk), og jeg nyder hver eneste slurk i fulde drag -og desuden har jeg fundet en grøn te jeg godt kan lide. Og så er den ovenikøbet med til at hjælpe dyr eller sådan noget. 
Bolig magasinet gav mig lyst til at indrette mit værelse på alle mulige mystiske måder, og den mørkegrønne eyeliner er utrolig flot. 

I September har jeg desuden lyttet til en masse The 1975 -især 'Heart out' og 'Chocolate'. Også skal jeg jo nævne en sang fra Lana -nemlig 'Young and Beautiful'. 

Hvad har du elsket i September? Hvad har været månedens højdepunkter for dig? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!