5. november 2014

Haul l Efteråret 2014

Hejsa skønne mennesker!
Hvis I har fulgt lidt med i det sidste stykke tid, har jeg klaget et par gange over at jeg praktisk talt ikke har noget varmt tøj. Og endelig har jeg været ude og shoppe. Ikke meget, men bare lidt. Og her har vi så resultatet:
Denne bluse fra Vila 'skiller vandene', som man siger. Tror jeg nok. Jeg har i hvert fald ikke set mange gå med noget, der ligner. Som du kan se, har den nogle rigtig fine læderdetaljer fra halsen og ned langs siderne, og jeg tror, at jeg vil få den brugt en hel masse.
Jeg købte også disse bukser fra Samsøe & Samsøe, og jeg fandt dem blandt et hav af ''jeggins'', som åbenbart er det eneste jeansligende man kan få for tiden. Men de her er rent faktisk jeans, og jeg mener at have fundet et link til dem her. Men jeansene på hjemmesiden ligner alle hinanden, så det er lidt svært at afgøre.
Og så har jeg købt en sweater! Hurra! På fronten har den ovenikøbet et 'fnulret' look, der føltes som et meget meget blødt tæppe, men jeg må desværre indrømme, at den desværre ikke er helt sådan indenvendig. Dog er den stadig ret dejlig, og kan bruges i et ton af sammenhænge. For eksempel med en skjorte indenunder. Mit to-go look når det er rigtig koldt, er nemlig en skjorte + sweater, og så burde man ikke fryse.
Og endelig har jeg købt -eller nærmere fået, da mine forældre var så søde at betale- en vinterjakke! Den ser brun ud på billederne, men den er helt bestemt armygrøn. Jeg er især rigtig glad for at den kan snøres ind i livet, så den får lidt form. Den er fra Tenson og du kan finde den her.


Har I købt noget fint, varmt tøj her på det seneste? Hvad synes I om mine køb? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet!


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin!






4 kommentarer:

  1. Fine ting du har fået med hjem. :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Kan rigtig godt lide sweateren ;)
    Vil du følges over bloglovin?
    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak -og selvfølgelig vil jeg det!

      Slet
  3. Fede ting du har købt! Kan helt vildt godt lide blusen fra Vila!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!