13. december 2014

Sådan fletter du Julehjerter


 Hej skønne mennesker! 

Der findes hundredevis af guides til at flette julehjerter her på nettet, og nu har jeg besluttet at bidrage med endnu en. Men kun (!) fordi jeg vil vise jer nogle lidt mere avancerede senere, for jeg har den holdning, at man altid lige skal vise basic-tingene, før man kaster sig ud i noget alt for voldsomt. Så her får I den. Julehjerte guide nummer 327 ... 





  1. Start med at printe en skabelon ud fra nettet -medmindre du er så hardcore, at du selv kan tegne den så præcist, at den går op til sidst. 
  2. Klip dem ud i glanspapir i farve efter eget valg. Kig på billede 1 herover. Sådan skulle dine dele, gerne se ud, når de er klippet ud. 
  3. Før første strimmel fra den ene del, gennem første strimmel fra den anden del. 
  4. Åben første stimmel (guld på billedet), og før den næste strimmel fra del to (På billedet er den rød). Gentag dette og step 3, til du ikke har flere strimler. Gentag med de andre strimler. 
  5. Yay! Du har færdig! 


Fletter du julehjerter normalt? Hvordan pynter du op på dit værelse? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin








2 kommentarer:

  1. Such a lovely DIY

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    SvarSlet
  2. Virkelig hyggeligt indlæg! Og ja, jeg pynter da også lidt på mit værelse :-)
    Tak for din kommentar btw.

    Kig gerne forbi igen:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!