1. december 2014

November Favoritter l 2014

1. Redken Shampoo + balsam l 2. Pukka te l 3. Appelsinduft l 4. Hårolie l 5. OPI neglelak l 6. Pandebånd 


Hej skønne mennesker! 
Velkommen til anden sidste favorit-indlæg i år. Desværre i forfærdelig belysning. Men helt ærligt det er ikke fair -disse billeder er taget klokken 16!!!! 
Jeg har ikke haft nogle specielle favoritter denne måned. Jo, altså jeg er endelig begyndt at elske min shampoo og balsam fra Redken. Sammen med hårkuren, som jeg talte (eller skrev) om sidste gang, gør det bare dit hår helt fantastisk blødt.
Angående hår er de stoppet med at sælge Joicos hårolie (igen talte jeg om den her), hvilket irriterede mig ret meget indtil jeg blev anbefaldet denne fra Orofluido. Forskellen på de to er at den fra Joico fungerer bedre når du skal bruge meget, mens denne er bedre i små mængder. 
Og for resten -hvis du ligesom mig dyrker sport udendøres i disse kolde tider, er du nød til at have et pandebånd. Jeg har kun nået at bruge mit to gange -men det har uden tvivl reddet mine ører fra at fryse af. 
En sidste ting, der nok har brug for lidt forklaring, er ''appelsinvand''. For at lave dette skal du simpelthen bare sprælle en appelsin, hælde kogende vand hen over, og lade det stå til det er afkølet. Efter dette kan du hælde det på en sprayflaske, for det dufter virkelig godt. 

Puha, jeg synes det var et langt favoritindlæg. Hvad kan I bedst lide -lange eller korte favoritindlæg? 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






7 kommentarer:

  1. Great products. xx

    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fine favoritter:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. It looks a very good products
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    SvarSlet
  4. Very nice!

    http://www.alisagromova.com/

    SvarSlet
  5. Love it!

    Theloveofmary.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Lækre sager, er vild med neglelakken!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!