9. januar 2015

Året der gik på A Sea of Inspiration (De bedste og værste indlæg i 2014)

Hej skønne mennesker! 
Så er vi kommet godt i gang med 2015! Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, at vise jer de -efter min mening- bedste og værste indlæg, jeg har udgivet her på ASOI i år. Så jeg har altså gået hele bloggen igennem. Pyha. I år 2014 blev der udgivet 86 indlæg fra perioden 22. febuar til -ja den 31. december. 

Nå lad os se på de bedste indlæg her på siden (med de nyeste først): 

Mit ultimative ynglingsindlæg må nok være 'hvem bestemmer om du er smuk'. Jeg elsker at sige min mening, og læser ivrigt ethvert blogindlæg, som giver deres mening til kende om noget. Det kunne jeg faktisk godt tænke mig at gøre lidt mere, da det er lidt mere personligt -men også tungt i længden. Jeg vil ikke have at ASOI skal være en debatblog. Hvad synes I om den slags indlæg? Kan I lide dem? Hvis ja, hvad skal jeg så skrive om? 

Her på ASOI findes der desværre også mange rigtig dårlige indlæg. De værste kan I finde her: 
Disse indlæg indeholder primært rigtig dårlige (og meget gule!) billeder. Eller også er indholdet decideret latterligt. Eller begge dele.

Det mest populære indlæg har i 2014 været DIY hårkur af Honning. Det er jeg egentlig også ret tilfreds med. Det har I bestemt godt (:

Men ja ... håber at I har nydt dette lille indlæg. Jeg havde det i hvert fald enormt sjovt med at finde især de dårlige indlæg. 

Hvis du er blogger -hvilke indlæg på din blog er efter din egen mening det bedste og værste? Smid gerne links, så vi kan grine lidt af hinanden og af os selv. Og hvis du er læser -hvad ønsker du at se på ASOI i 2015? Og hvad synes du om listen med gode og dårlige indlæg? 

Husk som sædvanligt at følge A Sea of Inspiration på bloglovin





4 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg! Altid skønt at se tilbage på året der er gået :)
    - Flotte billeder og flot collage :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Your dog is so cute and I love your style Sofie!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!