14. januar 2015

DIY Kaffe Bodyscrub

Hej skønne mennesker! 
Kan I huske min DIY Bodyscrub? Nu kommer der en ny udgave til jer, som keder jer lidt (det gjorde jeg i hvert fald), og denne gang skal vi bruge kaffe. Nu sidder I sikkert og tænker at det er noget af det dummeste I nogensinde har hørt, præcis ligesom mig, da jeg selv hørte det første gang. Men det er noget med at kaffe kan hjælpe mod appelsinhud, hvis man døjer med den slags. Jeg synes nu bare, at det eksfoliere rigtig godt -og så dufter det også skønt. 



  1. Bland en deciliter kaffepulver (forholdsvis fin kaffepulver. Nescafe er ikke specielt godt til formålet.) med en halv deciliter sukker.
  2. Kombiner med omkring en deciliter olivenolie. 
  3. Voilá! Du står nu med din helt nye og spændende bodyscrub i hånden.


Hvad synes du om denne bodyscrub? Og hvis du ikke er til DIY -hvilken købt bodyscrub bruger du så? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin

2 kommentarer:

  1. Sjov idé! Det er vildt, hvor mange ting man også kan bruge kaffe til ;-)

    Kig forbi www.unefilledecopenhague.blogspot.dk ♥

    SvarSlet
  2. Lækkert med hjemmelavet bodyscrub, kunne være man burde prøve det engang :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!