29. januar 2015

Varm Kakao med Hvid Chokolade l 2015

Hej skønne mennesker! 

Nu er det jo vinter, så det er efter min mening tilladt at drikke en kop kakao engang i mellem. Og hvis du ligesom mig godt kan komme til at kede dig lidt med at få den samme kakao igen og igen, har jeg løsningen til dig her! Varm kakao med hvid chokolade! Hvor godt lyder det ikke lige? 
Opskriften her er super nem, og du ender ud med én kop, når du laver den. 

Du skal bruge: 
2 dl mælk
1/2 dl hvid chokolade
1/2 dl fløde (du kan også udelade fløden og bare bruge mere mælk) 







  1. Opvarm mælken og fløden. 
  2. Når det begynder at dampe fra gryden, slukker du for varmen, og kommer chokoladen i. Det er for resten smart at hakke det før -det smelter langt nemmere. 
  3. Rør til chokoladen er smeltet. 
  4. Du er færdig! 


Hvad er din fortrukne varme drik? Kommer du til lave hvid kakao snart? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







6 kommentarer:

  1. Uh, det har jeg faktisk aldrig smagt før! Det må helt klart prøves, tak for tip :D

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud og ja, en kop kakao i ny & næ er nu lækkert, især når der er koldt udenfor :)

    SvarSlet
  3. Fed tutorial, selvom at jeg ikke er den største fan af hvis chokolade :-)
    Tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det lækkert, det må jeg prøve!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  5. Ser så lækkert ud! :-)
    Skøn blog du har dig her!

    Kig meget gerne forbi min nye blog, vi kunne måske følges? ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! -og selvfølgelig kan vi følges!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!