23. januar 2015

Winter Outfits l 2015

Hej skønne mennesker! 
Jeg har kigget en del på tøj her på det seneste, da jeg keder mig lidt på det punkt. Udfra de to ting som jeg har allermest kig på (Den blå bomber jakke på collage 1 og den stribede bluse på collage 2), har jeg lavet nogle collager med lidt inspiration til vintertøjet! 






Hvad synes I om de to outfits? Hvilket stykke tøj kan du ikke undværre om vinteren? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin







3 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine outfits altså!

    Knus og god weekend
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. De to stribede bluser, er viildt fede!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Love this collection, the satin bomber is my favourite! x

    www.JenniferNoir.blogspot.co.uk x

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!