22. februar 2015

Svar på Jeres Spørgsmål l ASOI's 1-årsfødselsdag

Hej skønne mennesker! 
I dag er det ASOI's fødselsdag! Bloggen her fylder nemlig et år, hvilket efter min mening er helt utroligt. Det føltes som om jeg kun er et par måneder inde i det. Men som lovet vil I selvfølgelig få svar på jeres spørgsmål. Her kommer de: 

Hvad ønsker du for din blog? 
Hmm ... det kunne være utrolig sjovt at komme til et eller andet event for bloggere. Det kommer nok ikke til at ske, men det kunne være sjovt. Jeg har ikke nogen ambitioner om at blive Danmarks største blog, men at få 100 følgere på bloglovin ville være fantastisk. 

Hvad er det bedste og værste ved at blogge? 
Lad os starte med det værste, så vi kan afslutte spørgsmålet på en god måde. Det værste er når du er tømt for idéer, og ikke ved hvad pokker du skal skrive om. Eller når du lige har udgivet et dårligt indlæg. 
Det bedste er helt klart når du selvfølgelig har udgivet en stribe rigtig gode indlæg, men jeg kan også rigtig godt lide at redigere billeder, og lave selve designet på bloggen. Desuden er det rigtig sjovt at hele tiden lære mere om hvordan man laver forskellige ting på websider -fx. ville jeg aldrig have vidst hvordan man installerer en 'pin it!'-knap på ens billeder, hvis jeg ikke havde startet ASOI.

Hvor finder du inspiration til dine indlæg? 
Det er svært at svare på. Jeg får altid mine idéer på de mærkeligste tidspunkter. Men jeg synes, at årstiderne er meget inspirerende. For eksempel kan man til vinter vise en collage med huer og halstørklæder, mens at tips til at holde den fedeste grillaften nok hører mere til om sommeren.

Har du nogensinde haft lyst til at stoppe med at blogge? 
Jeg har helt sikkert været mega træt af at blogge et par gange, men jeg har aldrig overvejet at decideret stoppe helt.

Hvilke indlæg kan du bedst lide at læse? 
For at svare på spørgsmålet bedst muligt, har jeg faktisk gået igennem mine gemte indlæg på bloglovin. Der er massere af indlæg om rejser, blog-halløj, og små DIY's. Og indimellem nogle outfit- og beautyindlæg. 

Hvilke blogs følger du selv med i? 
Mine ynglingsblogs må nok være World of Wanderlust, Mr. Kate, A Beautiful Mess, Alberte Whitta og Fake Leather

Hvorfor begyndte du at blogge? 
For at have en undskyldning for at lave nogle DIY's eller gøre lidt mere ud af min mad. Og det virker. Men også for at have et lille sted inde på nettet, hvor jeg kan smide al min kreativitet hen. 

Hvad tager du dine billeder med? 
Jeg var så heldig at få et Olympus PEN lite E-PL3 i konfirmationsgave, og har taget hvert eneste billede her på bloggen med det.

Hvilket program bruger du til at redigere billeder? 
Jeg bruger bare picmonkey. Hvis jeg laver collager bruger jeg pixlr. 

Hvor mange sidevisninger har ASOI? 
ASOI har på nuværende tidspunkt 3705 sidevisninger, 103 udgivede indlæg, 209 kommentare, og 28 følgere på bloglovin. Pyha det var mange tal. 

Hvad er dit drømmejob? 
Der er hundrede ting jeg gerne ville være, men jeg vil nok allerhelst være journalist eftersom jeg elsker at skrive og jeg elsker, at følge med i politik. Men jeg ville også elske at være radiovært, grafisk eller industriel designer, fotojournalist, og på en eller anden måde er jeg også begyndt at flirte lidt med tanken om at blive advokat. 


Er der nogen spørgsmål du ikke fik svar på? Så skriv dem i kommentarfeltet og jeg vil med glæde svare på dem! 


Husk som sædvanligt at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!