8. februar 2015

Min 'Bucket List'

Okay, okay. Jeg hader at skrive mig, mig mig-indlæg. Men alligevel vil jeg gerne dele det her med jer. Det er nemlig noget jeg har været liiidt besat af her på det sidste: At lave en såkaldt 'Bucket List'. Er det mærkeligt, at jeg tænker på, hvad jeg skal nå før jeg kradser af, når jeg kun er 15? 
Men lad os ikke desto mindre se på det! 

1. Skriv på en af 'Before I die'-væggene

Photo via candychang.com

Nu hvor vi er ved temaet døden, kan vi lige så godt tage denne her først. Jeg fandt faktisk ud af, at der findes en væg i Danmark, hvilket skuffede mig lidt, da jeg havde troet, at det kunne blive en undskyldning for at rejse et eller andet sted hen engang ude i fremtiden. Men konceptet er altså at nogen knalder væggen op et eller andet sted, og så kan folk komme, og skrive hvad de vil nå før de dør. Jeg synes, at det er et virkelig smukt projekt, og det ville også være sjovt, at læse andres mål og drømme. 

2. Se Nordlyset

Photo via articfriend.dk

Og gerne udstyret med et kamera ... eller på en måde ikke. Det kunne også være fint bare side og nyde det uden nogen form for forstyrrelser. Og hey -det må meget gerne kombineres med en skitur i nordnorge (: 

3. Fyld æg med maling og kast dem mod et lærred

Photo via cindyparrett.com

Shit, der afslørede jeg lige hvor mærkelig min tankegang er. Men helt seriøst jeg har tænkt mig at gøre det her. Der må da komme noget sjovt kunst ud af det. 

4. Skriv en roman

Photo via imgkid.com

Måske læste du mit indlæg om mine nytårsfortsætter, og der nævnte jeg det også. Det er et af mine ultimative mål her i livet, og jeg er da godt i gang -men stadig langt fra færdig. Det er godt nok svært, og tager satans lang tid. Men jeg elsker at skrive, så mon ikke jeg en dag kan stå med 117 notesbøger i hånden og sige at de udgør min roman. 

5. Forær en hjemløs en tre retters menu på en restaurant

Photo via stilinberlin.de

Wow jeg må være et godt menneske siden jeg tilføjer dette til listen. Men jeg kunne bare godt tænke mig at prøve, at gøre en komplet fremmede virkelig virkelig glad. 

6. Kast en dartpil mod et kort og rejs hen hvor den lander

Photo via bukkitapp.com

Hvis du ikke allerede blev overbevist om at jeg er skør ved punkt 3, så er du det i hvert fald nu. Men det kunne være fedt at bare lade tilfældigheden råde, og måske endda ende ud et sted, jeg aldrig ellers ville være kommet. 

7. Tag bad i et vandfald

Photo via commons.wikepedia.org

Det her kunne bare være det fedeste. Jeg ville meget gerne gøre det med shampoo og hele lortet, hvis det ikke var fordi jeg nok forurener hele området. Men vil meget gerne alligevel -specielt hvis det er et eller andet sted i Sydamerika! 

8. Gennemfør et halvmaraton

Photo via advanceaquaticpt.com

Jeg ved ikke om jeg har nævnt det før, men jeg elsker at løbe. Ikke sådan at jeg gør det 5 gange om ugen, men jeg nyder det hver gang jeg gør det. Og halvmaraton ... puha. Det er kun hardcore-mennesker, som gør den slags. Så selvfølgelig skal jeg det -en eller anden gang. 

9. Efterlad tegninger i biblioteksbøger 

Photo via summerstruck.com

Dette vil jeg faktisk gøre inden jeg afslutter folkeskolen, hvilket er her til sommer -det er sindsygt så kort tid der er til. Men jeg har tænkt mig, at tegne, male og skrive en masse en små sedler en weekend, og derefter efterlade dem i biblioteksbøgerne i ugen, der kommer. Jeg ville elske at finde sådan en note selv, men det ser ikke ud til, at der er nogen, der har tænkt sig at lave sådan en. Så må man da bare gøre det selv. 

10. Tag på solo-rejse 

 Photo via vmnamphuong.net

Og meget gerne i forbindelse med punkt 6. Det kunne være fantastisk, at kunne bestemme alt selv. Jeg elsker at være alene, og det ville ikke engang røre mig, at spise alene på en restaurant, hvis bare jeg havde en avis eller bog med. Desuden ville det være en kæmpe bekræftelse på, at du kan alt selv, og ikke er afhængig af nogen. 

Hvilke ting står på din bucket list? Hvad synes du om min? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin





13 kommentarer:

  1. Synes virkelig at det er et gennemført indlæg! Elsker faktisk virkelig at læse sådanne indlæg! Er meget enig på mange af punkterne! :-)

    Kig gerne forbi, knus ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Fantastisk indlæg - anderledes på den fede måde!! :-)
    Mange af idéerne er geniale! Jeg kunne da sagtens tænke mig at prøve det meste!

    Knus - www.blogbysine.blogspot.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -blev meget glad da jeg så din kommentar (:

      Slet
  3. Fede ting du har på listen, er specielt vild med nr. 1, 2 og 6! :-)

    ♥ www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  4. Sikke en fed idé - og fed liste!

    Kig gerne forbi min blog <3

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  5. Tak for din kommentar på min blog (:
    Rigtig fin liste. Jeg ville selv helt vildt gerne se nordlyset engang!

    SvarSlet
  6. Rigtig fin liste :) Den er jo lige til at blive inspireret af ;)

    SvarSlet
  7. wow! nice list :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Fantstisk dejlig blog du har, meget inspirerende indlæg!
    Kunne du evt. tænke dig at følges?:)

    annamatildehv.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Mega fedt indlæg! :) Super gode ting du har på din liste. Den er meget inspirerende :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Super fine 'mål', og super inspirerende indlæg!

    Knuzz Julie

    SvarSlet
  11. Super fine 'mål', og super inspirerende indlæg!

    Knuzz Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!