1. februar 2015

Januar Favoritter + Playliste l 2015


1: Maleri, som jeg selv har malet l 2: DIY avocadotræ l 3: Deodorant l 4: Cardigan l 5: Halstørklæde

Hej skønne mennesker! 
Velkommen til årets første favorit-indlæg. Overvejede lidt at droppe det denne måned, da jeg ikke synes, at jeg har nogle vildt interessante favoritter, men fik dog overbevist mig selv om, at de få jeg havde er bedre end ingenting. Her har I dem i hvert fald! 

Jeg har malet for første gang i mange måneder i juleferien, og blev faktisk ret tilfreds med resultatet. Nu står maleriet og pynter på mit værelse sammen med starten på mit helt ejet DIY avocadotræ, som jeg bare måtte prøve efter at have set dette indlæg på frk. overspringshandlings blog. 
Hvis der er noget jeg har et had-kærlighedsforhold til er det forskellige dufte. Jeg har længe hadet Sergio Tacchini's 'precious pink' deo, men i Januar har jeg faktisk været ret vild med den. Den dufter dejligt frisk, men samtidig også en smule sødt -men ikke for meget. Jeg har desværre ikke kunne finde den på nettet, men jeg fandt den i matas. 
Af tøj har jeg bare elsket min forholdsvis nye cardigan fra Vila, da den bare er megablød, og så har jeg også brugt det halstørklæde, I kan se på billedet en hel del. Min mormor var så sød at strikke det til mig for et par år siden. Kunne heller ikke finde cardiganen på nettet, men I kan finde en i samme stil her

I Januar lyttede jeg desuden en del til: 

  1. 'I'm a Ruin' -Marina and the Diamonds 
  2. 'Uptown Funk' -Mark Ronson ft. Bruno Mars 
  3. 'Summer Wine' -Nancy Sinatra og Lee Hazlewood
  4. 'F for you' -Disclosure ft. Mary J. Blige
  5. 'Big Eyes' -Lana del Rey

Hvad synes du om mine favoritter? Hvad har du ikke kunne leve uden i januar? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin



5 kommentarer:

  1. Super lækker blog du har dig!
    Kunne du måske tænke dig at følges? Evt via bloglovin?

    https://www.bloglovin.com/blogs/annesophie-blog-12413707

    http://annesophie.bloggersdelight.dk
    Knus fie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan vi det! Følger dig nu (:

      Slet
  2. Super lækre favoritter! :-)

    Du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Super, super fede favoritter! Jeg glæder mig til at hører om hvordan det kommer til at gå med avocadotræet :)

    HOPELESSWANDERER

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!