6. marts 2015

Berlin Haul 2015


Okay jeg vil gerne indrømme, at det kun er to ting i denne haul, der rent faktisk blev købt i Berlin. Så undskyld den semi-falske titel. Det lyder bare lidt federe med 'Berlin Haul' end 'Aarhus-og-en-smule-fra-Berlin Haul'. Så jeg har altså bare kaldt den Berlin Haul. For al tøjet du ser på billedet er faktisk købt i Aarhus. Min mor og lillebror skulle have deres mødregruppe (som de af en eller anden grund stadig har, selvom min lillebror absolut ikke er en baby) på besøg, så min far og jeg flygtede ud af huset, og tog til Aarhus for at lave en lille shoppe-dag. Er det mærkeligt at købe tøj sammen med sin far? Måske. Men han er faktisk en ret god shoppemakker. 

 Inwear Bukser  l  Grå T-shirt  l  Stribet T-shirt (kan ikke finde den på nettet -er fra Soaked in Luxery)  l  Stribet Bluse

Jeg er vildt glad for det tøj, jeg fik købt. Især bukserne, som jeg købte, fordi jeg er ved at få pip af at gå i jeans hver eneste dag. T-shirtsene kan man måske ikke få så meget glæde af nu, men helt ærligt -det bliver jo sommer. De er begge ret bløde, og jeg er især vild med den stribede. Jeg har lidt en mistanke om, at når jeg tager den grå på, vil de påsyede perler falde af. Men igen -bare en mistanke. 
Min yndlingsting nummer 2 er nok den stribede bluse fra Mads Nørgaard. Den er klassisk, har en fin krave, og det bedste er at den er stram -hvilket jeg bare synes er uendelig svært at finde noget der er. Det føltes som om alle overdele i butikkerne er løse. Hvilket jeg bare ikke er fan af for tiden. Så er super glad for den.
Du kan finde alt det omtalte tøj i Magasin i Aarhus. 

'Fizzbanger' Bath Bomb  l  'Prince Charming' Showergel (som jeg igen af en eller anden grund ikke kan finde på nettet)

Nå. I Berlin havde vi altså mulighed for at shoppe, og jeg købte altså kun to ting, hvilket bare vidner om, hvor dårlig jeg er til det. De er begge fra Lush, som I måske endda allerede har regnet ud, og de dufter begge mega godt. Bade bomben dufter af æble, og ekspedienten sagde, at den også ville dufte af kanel efter at den havde været lidt tid i vandet. Jeg er ret begrestejet over den, da jeg aldrig har prøvet en bath bomb før. 
Showergel'en dufter af vanilie og granatæble, og har en vildt flot farve. Ser også meget frem til at prøve den. 

Hvad synes du om mine køb? Har du prøvet en bath bomb før? Var den god (eller hvad man nu siger)? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!