3. marts 2015

Berlin in Black l Billedeserie 2015

Hej skønne mennesker! 
Som lovet vil I nu høre lidt mere om min lille skolerejse til Berlin. Jeg har sat en lille billedeserie sammen til jer, og den er ovenikøbet sort/hvid -mest fordi jeg godt kan lide navnet ''Berlin in Black''. 
Men se på billederne -så kan I sandsynligvis regne ud hvad jeg har lavet der. 




















Kunne du gætte alle stederne? Der var både billeder fra East Side Gallery, Kürfürstendamm, Friedrichshain, Fjernsynstårnet, Alexanderplatz, Neukölln, Brandenburger Tor, Holocaust Monumentet, Hohenschönhausen, og så så vi en håndboldkamp -Füchse Berlin mod TBV Lemgo. 

Hvad synes du om billederne? Har du været i Berlin? Hvad synes du om byen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






4 kommentarer:

  1. Super fede billeder! :D Jeg kommer til at tænke tilbage på da jeg selv var i Berlin. Mega fed by! Elsker den! Så snart jeg får mulighed for det vil jeg så gerne vende tilbage der til :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Vil også gerne derned igen (:

      Slet
  2. Virkelig flotte billeder! Har aldrig været i Berlin, men vil da gerne derned engang :-)

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!