1. marts 2015

Februar Favoritter + Playliste l 2015

   1: Toilettaske (lignende) l  2: Body scrub  l  3: Creme (undskyld den creepy hjemmeside -aner ikke hvor den er købt)  l  4: EOS læbepomade  l  5: Gylden eyeliner

Hej skønne mennesker! 
Jeg er lige kommet tilbage fra en skolerejse til Berlin, og har ovenikøbet fået en forkølelse med i købet. Så jeg hygger mig rigtig. Men den tur kommer i snart til at høre mere om i det indlæg som kommer op på tirsdag. 

Vi er sgu allerede et godt stykke inde i 2015. Hvor er det vildt. I Februar har jeg endelig haft mulighed for at bruge min fine toilettaske, som jeg fik i julegave af min lillebror. Den er lidt lille, så jeg skal nok have en til, når det bliver sommer, men til kortere ture er den helt perfekt, og så har den et ret sjovt mønster. 
Når det kommer til bodyscrub er mine hellige graler inden for kategorien helt sikker de to DIY bodyscrubs jeg har lavet her på bloggen. Men det er sgu lidt lukseriøst at denne med shea smør dufter så godt. Den er ikke så god udi selve skrubningen, men den dufter bare mega godt. Det samme gælder EOS læbepomaden, som jeg faktisk lavede en anmeldelse af her. Men efter jeg havde brugt den i et stykke tid blev den altså bare dårligere og dårligere, så jeg kan desværre ikke stå ind for at den er en god læbepomade mere, men den dufter bare godt.

Min mor stak mig cremen fra Naturpleje, fordi jeg har noget lidt mærkelig hud på overarmene, og vi var til læge, fik noget imod det bla bla bla -og så skulle jeg altså bruge en let creme ovenpå det der halløj fra lægen. Og da det er en universal creme kan man jo bruge den overalt, så jeg har altså skiftet min tunge vintercreme ud allerede nu. Og jeg bilder mig selv ind, at min hud er mindre rød efter jeg gjorde det. Ved det ikke helt. 
Sidste favorit er min gyldne eyeliner fra Gosh, som bare er vildt flot. Den er til min store overraskelse ser den faktisk pænt naturlig ud. Altså ikke noget med at nogen tænker ''Wow, hun har eyeliner på'' -hvilket jeg ret godt kan lide. 

I Februar lyttede jeg desuden til disse sange: 
  1. Robbie Williams - Candy
  2. Lana Del Rey - Yayo
  3. Arctic Monkeys - I Want It All
  4. Taylor Swift - Wildest Dreams

Hvad har du elsket her i februar? Skal du noget, du ser frem til i marts? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 


Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin






4 kommentarer:

  1. Sikke lækre sager :D
    Jeg elsker at pleje min hud ekstra meget her i de kolde måneder, og det ser også ud til at du har det sådan. Specielt mine læber bliver simpelthen så tørre, går aldrig udenfor en dør uden læbepomade ;)

    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Fine produkter, elsker også EOS!
    - Har også lige udgivet et februar-favorit-indlæg, tjek det gerne ud :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Er vild med de ting! Har selv den EOS læbepomade, og den er fantastisk, og man bliver virkelig i sommerhumør af den sang!
    Er forresten vild med din musiksmag!!!! Elsker både Arctic Monkeys og Robbie Willams!
    - julieguldbrandt.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev jeg superglad for at høre! Får hele tiden at vide at min musiksmag er ret dårlig, så det muntrede mig meget op! (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!