28. april 2015

DIY Potte Makeover


Hej skønne mennesker! 
Undskyld den akavede titel, men hvad skulle jeg ellers kalde indlægget? DIY Malet Potte? Puha. Nej. Så vi må altså nøjes med denne.
Jeg har i længere tid haft en grim lille potte stående. Eller så slem var den måske ikke, men jeg besluttede mig at give den en lille makeover, så den passede lidt bedre ind på mit værelse. Udover det har jeg også ledt efter en eller anden DIY med planter, eftersom det lige har været jordens dag, og alt det der. Så her kommer alt om hvordan jeg gjorde og resultatet: 







  1. Start med at tape din potte ind. Dette kan være lettere sagt end gjort alt efter hvilken type potte du har, men hvis den bliver mindre og mindre, nu længere man nærmer sig bunden som min, skal du bare forbedrede dig på at ikke få en perfekt lige streg.
  2. Tag din farve og Mal, der hvor der ikke er tape. Den skal sandsynligvis have flere lag.
  3. Pil hurtigt tapen af. Du skulle nu gerne have en nogenlunde lige linje. 
  4. Lad den tørre -du er færdig! 

Jeg er i hvert fald meget glad for resultatet! Håber at I også giver det et forsøg (: 

Hvilke planter har du stående på dit værelse? Eller er du mere til en anden slags pynt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






6 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!