22. april 2015

Sådan får du Hårnåle til at Holde hele Dagen


Hej skønne mennesker! 
Her i torsdags var jeg til Gallafest og jeg havde et par hårnåle i mit hår. Det irriterende ved dette er bare at hårnåle jo har en tendens til at falde ud, så man er nød til at rette på håret et par gange i løbet af aftenen. Men efter du har læst dette indlæg kan du måske undgå et par af disse gange. Her er i hvert fald hvad der virker for mig med hensyn til at få hårnåle til at blive på plads: 


Okay du kender nok dette trick. Men de fleste jeg kender benytter sig ikke af det, hvilket er synd, da det virkelig gør en forskel. Men altså: Vend altid dine hårnåle med den bølgede side mod din hovedbund, så holder de meget bedre. 


Hvis du touperer dit hår lidt inden du putter dine hårnåle i, vil de virkelig have noget at sidde fast i, og vil derfor have meget sværere ved at falde ud. Det behøver ikke at være meget, men bare en lille smule kan gøre en stor forskel. 


Hvis du har store problemer med at få dine hårnåle til at holde, kan du spraye lidt hårspray, tørshampoo eller hvad end du lige har liggende i toiletskuffen på hårnålene. Dette vil sammen med de to ovenstående teknikker nærmest gøre det umuligt for hårnålene at falde ud. 


Og sidst, men ikke mindst: Du kan altid lave et X med dine hårnåle, så din første hårnål får en hjælper til at holde sig oppe. På den måde kan de nærmest ikke rykke sig, og du behøver ikke rette på dem hele tiden. Smart! 

Hvordan foretrækker du at have dit hår? Har du nogle tricks med hårnåle jeg har glemt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på bloglovin




8 kommentarer:

  1. Nice post, thanks for sharing!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor smart, hvorfor har jeg aldrig tænkt på det med at vende dem?? ;)
    - Godt indlæg!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Læste om det i et Vi Unge-blad og har gjort det lige siden. Det fungerer super godt (:

      Slet
  3. Smart gjort og fint indlæg! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Gode råd! Har faktisk rigtig mange problemer med hårnåle..

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Håber at nogle af de nævnte metoder kan løse dem (:

      Slet
  5. Tak for det gode råd! Dem kan man aldrig få for mange af ;)

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!