14. april 2015

Interview med Sine fra blogbysine.blogspot.dk

Hej skønne mennesker! 

I dag vil jeg gerne starte en  lille serie her på ASOI, hvor jeg interviewer forskellige bloggere med vidt forskellige nicher. Sine fra den fine mode- og skønhedsblog blogbysine.blogspot.dk har heldigvis indvilliget i at åbne ballet. Hun har en vildt fed stil, og jeg kan kun anbefalde at tjekke hendes blog ud, hvis du mangler inspiration på den front. Enjoy (: 


Beskriv din stil med 3 ord 
– Uhh kun med tre ord, så skal det nok være – street, trendy og printet. Jeg prøver som regl at få blandet de seneste trends med min egen stil, som er lidt street. F.eks. et outfit med en løs printet trøje, plain slim jeans, en lækker casual  jakke og et par fede sneakers.

Hvad fik dig til at starte din blog?  
- Oprindeligt var det faktisk min gode veninde, der spurgte, om jeg ikke skulle prøve det, fordi hun lige kunne forstille sig mig som blogger. Og jeg har efterfølgende bare hængt ved, da jeg virkelig har fundet min passion -at blogge- og fundet ud af, at jeg elsker at inspirere og at dele mine tanker om ting som f.eks. mode med andre.

Hvad tror du kommer på mode her til foråret? 
– Den uden tvivl største trend her i foråret er 70’er stilen med såkaldte flares (altså bukser med vidde i benene) , ruskind, frynser og denim.


Hvad tager du på hvis du virkelig har tøjkrise?  
- Det er faktisk rigtig sjældent, at jeg står i en såkaldt tøjkrise, og går helt i panik – da jeg dagen inden planlægger og lægger tøj frem til den næstkommende dag, så jeg bare lige kan hoppe i det om morgenen. Men hvis jeg skulle stå i sådan en tøjkrise, vælger jeg altid det første, jeg tænkte på – normalt et par slim jeans og så en fed trøje.



Hvad inspirer dig? 
– Hm det kommer an på, om det er blogmæssigt, stilmæssigt eller noget andet. Altså blogmæssigt får jeg noget af min inspiration fra at kigge rundt på nettet på andres blogs og ved at læse magasiner. Stilmæssigt er det stort set det samme, men jeg elsker også at kigge på folk og blive inspireret af deres stil.

Har du et yndlingsmærke? Hvilket? 
- Jeg ELSKER monki, synes de har de fedeste ting, lige min stil – sådan trendsene, ofte med nogle fede prints, hvilket jeg slet ikke kan modstå, hehe. ;-) Nike og Adidas laver også nogle super fede lidt sporty looks, som jeg bestemt heller ikke har noget imod.
Et andet mærke som jeg crusher en del på er Moschino, dog har jeg ikke noget selv fra dette mærke, men hans sådan lidt funky (og printede) designs er alt for fede.


Hvem er dit stilikon? 
– Tror faktisk ikke jeg har et specifikt stilikon. Dog synes jeg, at Rita Ora og Rihanna har nogle stilsider, som er noget så fede. Når de går på gaderne og bærer deres street styles, er stilen lige mig. Men de kendte Citybois fra X-Factor, har simpelthen den sejeste sådan mere high-end street style – som jeg hellere end gerne ville have … bare i pige ”form”.




Hvis du kun måtte beholde tre ting fra din garderobe, hvilke ville du så beholde? 
Det må nok være min faux fur, min cowboy jakke og en bucket hat.

Hvad føler du dig allerbedst tilpas i? 
– Faktisk vil jeg sige alt mit tøj, da jeg kun køber det, jeg virkelig kan lide. Det er vigtigt for mig at føle mig komfortabel i, hvad jeg bærer. Men et par slim jeans og en løs trøje går man aldrig galt med. ;-)


Hvad er dit bedste tip til nye bloggere? 
– Mit bedste go to er: vær dig selv 100 procent. Lav ikke noget hvis du ikke har lyst til det, bare fordi det er populært i blogland. Noget som også er vigtigt, og som man skal vide er, at det kræver super meget tid at skulle opdatere og hele tiden tænke blogmæssigt – så vær sikker på, at du har tid og lyst til at skulle arbejde på en blog ofte. Ellers så ha’ tålmodighed, følgerne og kommentarerne skal nok komme hen af vejen!


Husk at tjekke Sines blog ud -det kan du gøre lige her

Hvad synes du om interviews? Skal der flere af dem eller er de kedelige? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin








Tak til Sine for at bruge noget af sin tid på at besvare spørgsmålen (:

Alle billederne tilhører Sine blogbysine.blogspot.dk og de er selvfølgelig brugt med hendes tilladelse.

1 kommentar:

  1. Elsker interviews og elsker Sine's blog - så jeg synes bestemt det er en god idé ;)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!