1. april 2015

Marts Favoritter l 2015

1:  Mumi-Chokolade  l  2:  Monki Bomber Jakke   l  3:  Lush Shower Gel   l   4:  Ananas/Gulerod Smoothie

Hej skønne mennesker! 
Så blev det Marts! Det føltes vildt underligt at skrive det for dette indlæg er skrevet den 26. Marts. Så ja -det er planlagt. Så når du lige nu læser dette, sidder jeg i Italien. Wauw. 
Men ja. Jeg har ikke haft specielt mange favoritter i Marts. Men ikke desto mindre får I dem at se. Min far var i Finland i starten af måneden, og han tog de sødeste små chokolader (og velsmagende!) med hjem til mig og min lillebror. Det bedste er at de er formet som mumi-trolde. 
Min bomberjakke fra Monki har jeg haft rigtig meget på. Den er måske ikke så varm, men den giver ethvert outfit et løft. Og så har jeg endelig fået af prøvet min nye showergel, som I hørte om i min Berlin-haul. Den dufter fantastisk, så selvfølgelig skulle den også med blandt mine favoritter. 
Som det sidste tror jeg, at jeg har fundet min yndlingssmoothie. Det var den jeg viste jer opskriften på i mit smoothiebowl-indlæg. Den smager ovenud fantastisk, og jeg laver den så tit vi har ananas. 

Hvad har du ikke kunnet leve uden i Marts? Skal du lave noget spændende i April? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!