1. maj 2015

April Favoritter + Playliste 2015


Hej skønne mennesker! 

Så er det sgu blevet maj. Og endnu bedre: I dag er det helligdag. Yay! Jeg tror, at jeg enten skal være sammen med en veninde eller bare hygge mig med en masse PLL, som jeg endelig er startet på igen. Dog skal jeg nok også liiige huske at forbedre mig lidt til nogle afgangsprøver, som er kommet forbløffende tæt på. Puha. 
Men nok om det. Lad os tale lidt om favoritterne. Som I allerede har hørt en masse om var jeg på træningslejr i Italien i starten af måneden. Og til det formål havde jeg brug for en solcreme, og det gode ved denne er at den ikke opløses af vand -så du vil ikke få den i øjnene selv om du sveder eller får vand i hovedet, hvilket jeg sgu fik rigeligt af på den træningslejr. Da jeg var dernede brugte jeg desuden en lille shampoo, min far havde nakket til mig på et hotel. Den er ikke decideret god, men den tørrede ikke mit hår ud, som jeg havde forventet. 
Og en kedelig favorit mere: Mit nye løbeur fra TomTom, som er super smart, da du selv kan vælge hvad du vil have vist på skærmen -jeg har stopur, km/t og distance, men der er også andre muligheder. 
Derudover har jeg også lagt neglelak for første gang i hundrede år. Og denne fine pink nuance synes jeg er super fin. 
Den sidste favorit jeg har er, at jeg har lyttet til Puk Damsgårds bog 'Hvor Solen Græder', som DR lagde ud i starten af måneden så man kunne lytte til den gratis i en lille periode. Den var rigtig god og jeg kan godt lide hele lydbogkonceptet. Det er ret fedt at man kan lave alt muligt andet sammentidtig -for helt ærligt det er bare meget federe at lægge makeup eller pakke skoletaske med musik eller en lydbog i ørene. 

I April lyttede jeg desuden til: 
  1. U2 - Ordinary Love
  2. Marina and the Diamonds - Can't Pin Me Down
  3. Amy Winehouse - Back to Black 
  4. Lana Del Rey - I Don't Wanna Go 

Hvad har du elsket i april? Har du nogen spændende planer for maj? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!