20. maj 2015

DIY Citat Væg Pynt med Brugte Blækpatroner

Hej skønne mennesker! 
Jeg vil igen beklage manglen på indlæg, men nu kommer der altså et. Det er denne super hyggelige DIY, som er rigtig sjovt at lave. Den er især sjov, da den involverer brugte printerpatroner, som du sagtens kan trække lidt farve ud af selvom de jo egentlig er done i de flestes optik. 
Rammen står lige nu og pynter på mit skrivebord, og jeg forvejer også at male rammen sort, så den matcher teksten. Men lad os se på selve DIY'en ... 





Tag dine brugte blækpatroner, og find åbningen. Dyp din finger i blækket og nu kan du starte med at fingermaler præcis som i anden klasse. Der findes et utal af muligheder for mønstre, du kan male. Jeg lavede bare nogle prikker og rodede lidt rundt med det i den version, jeg allerede har vist jer. Jeg lavede dog også to andre, som lidt inspiration: 






Herefter kan du hvis du er smart printe dit citat direkte på dit lille kunstværk, men hvis du til gengæld er ligeså dum som mig, vælger du selvfølgelig at klippe hvert eneste lille idiotiske bogstav ud og lime dem på. Du bestemmer! -og hey, hvis du mangler et citat har jeg et helt Pinterest-board fyldt med dem, som du kan tjekke ud her!


Hvad synes du om DIY'en? Hvad har du hængende på væggene? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin





17 kommentarer:

  1. Super god ide :D
    Det ser virkelig fedt ud.

    / Liselotte

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare kreativ :)
    Super fin idé!

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare fedt ud - det må jeg huske at prøve en dag! Det er også rigtig smart at kunne bruge gamle blækpatroner til noget! :D

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig -især når de er så dyre (:

      Slet
  4. Super fed ide! Det ser rigtig godt ud :D

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Virkelig god idé! Fedt med nogle recycle-projekter!

    Knuzz
    juliejakobsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det fint og god tekst :)
    Jeg har selv nogle plakater hængende på mine vægge.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det fedt ud, god idé!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  8. Hold da op Sofie, hvor er det bare kreativt! :-)

    Kram herfra ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  9. Det ser bare skønt ud, god idé! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!