14. maj 2015

Hudpleje Rutine for Kombineret Hud l 2015


Hej skønne mennesker! 
Jeg vil gerne starte med at advare jer om, at der måske ikke kommer så mange indlæg i den kommende periode. Jeg skal nemlig aflevere et ton synopser ret snart, så derfor kommer jeg til at fokusere mere på det end bloggen. Dette er selvfølgelig træls, men jeg håber snart at kunne skrive en masse indlæg igen. Men lige nu må I lige vente lidt. Det kunne være rart at kunne nå det hele. Men det kan jeg ikke. Desværre. 
Når den trælse besked er givet, tænkte jeg, at jeg lige ville poste noget lidt nemt i denne uge. Nemlig min hverdags-hudpleje rutine. Ikke fordi jeg er specielt god til den slags, eller har perfekt hud. Men disse produkter synes jeg nu gør en forskel. Jeg kan godt lide, at rutinen kun består af tre trin, da jeg hverken morgen eller aften magter at stå på badeværelset i hundrede år. Så jeg kan godt lide, at det bliver holdt simpelt: 

1. Rens
Jeg havde rigtig slem uren hud i panden, da jeg var 11-12 år, prøvede en masse ansigtsrens og intet hjalp. Men da jeg prøvede denne fra Avené kunne jeg se en forbedring dagen efter. Ikke meget -men den hjalp. Jeg vil ikke kalde det et decideret mirakelprodukt, men den tager helt klart det værste -jeg vil i hvert fald ikke udskifte den foreløbig. 

2. Creme mod acne
Efter jeg har vasket mit ansigt bruger jeg den creme, som hører sammen med vaskegelen. Den er dog desværre lige udgået, og jeg har tænkt mig, at prøve et eller andet fra Avené, og håbe på, at det er lige så godt. Snøft.

3. Fugtighedscreme 
Da jeg lavede lidt research til dette indlæg om typiske hudplejefejl, fandt jeg ud af, at selv om man som mig har fedtet hud, skal man stadig fugte den for ikke at gøre den endnu mere fedtet. Forklaringen? Tja ... når du vasker dit ansigt, men ikke bruger en fugtighedscreme, skubber du din hud ud af balance. Faktisk vil din hud tro, at den er ved at tørre ud, og bare begynde at producerer endnu mere olie. Jeg har intet produkt at anbefale på dette område, men bruger i øjeblikket Naturplejes Universal Creme, som er ok. 

Jeg eksfoliere ikke rigtig min hud, da der er salicylsyre i min BB-cream (som jeg har anmeldt her), hvilket jeg hvisnok har læst et eller andet sted skulle eksfoliere huden. 

Hvordan ser din hudplejerutine ud? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






10 kommentarer:

  1. Super lækker rutine! :-)

    Hav en god weekend, kram ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt finde på at prøve den fra Avène - min t-zone dræber min selvtillid langsomt lige for tiden.

    Mine tre go-to hudpleje produkter er alle fra Garnier: Pure Active scrub, Pure Active Exfo Brush samt deres nye Micellar Cleansing Water. De kan stærkt anbefales!
    / fannyhesseldahl.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for anbefalingerne -de skal helt sikkert prøves (:

      Slet
  3. Super spændende at høre din rutine :D
    Det er altid hyggeligt med sådanne indlæg - jeg har faktisk selv lavet et i dag ;)

    http://camillajulie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg prøve at tjekke (:

      Slet
  4. Super godt indlæg :'))

    Knus!

    SvarSlet
  5. Super fedt indlæg! :D

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej, se vores anbefalinger fra kunder og kosmetologer.....
    uren hud

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!