7. juli 2015

Fine, Skøre og Cool: Bikini Collage 2015

1:  Pink med Ananas -overdel/underdel   l   2:  Turkis   l   3:  Rød   l   4:  Jungleprint

Hej skønne mennesker! 
Så er vi i fuld gang med sommeren! Jeg har manglet en bikini i virkelig lang tid, så tænkte at jeg lige ville bikse en lille collage med lidt bikini-inspiration, da nogle af jer sikkert også står og mangler en fin, ny bikini. Jeg har dog ikke tænkt mig at bestille nogen af dem, da sandsynligheden for at det rent faktisk passer vil være omkring nul. Men de er da super fine.

Har du købt en bikini til denne sommer? Eller går du og crusher på en? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






10 kommentarer:

  1. Er vild med nummer 1, simpelthen for sød!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også ret vild med den (:

      Slet
  2. Altså jeg forstår ikke helt hvad der er med ananas for tiden, men jeg elsker det! Den bikini er jo bare det fineste! (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja -så et ananasbord her forleden, hvilket jeg ikke liiige er med på, men bikinien her er da skøn (:

      Slet
  3. Kan virkelig godt lide pasformen på bikini nummer 2, men ville dog helst have den i sort. Altid sort!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Nummer 3 er super fin - ville være så lækker til sommerbrun kulør :-D

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  5. Skægt.. Jeg sidder faktisk lige nu også og arbejder på et bikini indlæg :)
    Jeg har ellers 8 i forvejen, men man kan vel altid bruge flere :)

    SvarSlet
  6. Super fin collage, Sofie! Selv står jeg også og mangler en bikini denne sommer, og er faktisk ret vild med nummer 1, sjovt med ananas print, og en dejlig frisk farve. ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!