4. juli 2015

Fancy Morgenmad: Nem og Sund Bagt Avocado med Æg

Hej skønne mennesker! 
Så kommer indlæg nummer to i min 'Fancy Morgenmad'-serie. Konceptet er enkelt: Morgenmad, du ikke kan lave i hverdagen medmindre du ønsker at komme for sent. Sidste gang handlede det om de noget så lækre, men usunde vafler, så i dag skal vi lige oppe os lidt, og i stedet se på disse utroligt lækre (og sunde!) bagte avokadoer med æg. 



 Første step går simpelthen ud på noget så simpelt som at skære avocadoen over, fjerne stenen, hvorefter du udhuler avocadoen mere -og der skal helt sikkert udhules mere end man lige tror, da indeholdet i et æg faktisk fylder ret meget -så store avocadoer er helt sikkert også et plus!


Og som I kan se spilte jeg alligevel over halvdelen af mine æg ud på bagepapiret. Ikke så godt. Men du slår altså bare dine æg ud i hver halvdel af avocadoen. Efter dette skal de i en 180 grader varm ovn (varmluft) i omkring 15 minutter. Og så har du altså en vildt lækkert morgenmad. 


Hvad gør I når der skal gøres lidt ekstra ud af morgenmaden? Har du et forslag til en opskrift? Hvad skal du her i sommerferien (hvis du altså har fået ferie)? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






9 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, det skal prøves!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg kun opfordre til (:

      Slet
  2. Det ser rigtig lækkert ud og sundt! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt også (:

      Slet
  3. Det er uden tvivl noget jeg giver videre til kæresten!
    Jeg er så privilligeret, at jeg har en personlig kok hver eneste morgen.
    Det ser virkelig lækkert ud!

    Kram // www.ahmfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du da heldig! (:

      Slet
  4. Hvor lækkert, det skal da prøves imorgen tidlig! :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  5. Årh mums det ser jo hammer lækkert ud!!
    Jeg er virkelig dårlig til at være kreativ når det kommer til mad og særligt min morgenmad. Det er altid den samme og jeg elsker den.
    ½Skyr, ½ yoghurt med bær og nødder og så kaffe on the site :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!