1. juli 2015

Juni Favoritter + Playliste l 2015


Hej skønne mennesker! 
Så er juni måned ovre, og mange af os har endelig sommerferie. Der er sket rigtig mange ting i juni for mig, da jeg (endelig) er blevet færdig med mine eksamer og dermed har afsluttet folkeskolen. Og nu venter der bare en lang ferie! Jeg skal både til Skagen, som er min ynglingsby i hele Danmark, men skal også et lille smut til Mallorca. Men det skal der nok komme lidt mere om, når jeg først har været afsted. 
Og nu til favoritterne: Jeg troede, at mit hår ville blive knastørt igen, efter jeg besluttede at skifte min elskede shampoo og balsam fra Redken ud med denne, og den balsam jeg snakkede om i sidste favoritindlæg. Men det er ikke sket! Jeg vil ikke ligefrem kalde den nye kombination bedre end den gamle, da de sådan set gør nogenlunde det samme. Udover mit hår måske er en smuuule lettere end før. Og dufter bedre, da balsammen dufter rigtig godt. Men ellers ingen forskel. 
Jeg er begyndt at gå med mascara -ja du læste rigtig (; - og er meget tilfreds med den jeg bruger i øjeblikket. Den bliver rigtig grim og klumpet, hvis du putter for mange lag på, mens hvis du bare holder det på et nogenlunde minimalt niveau er den super fin. 
Til min translokation havde jeg neglelak på for første gang i .... omkring et halvt år. Har ikke rigtig tålmodighed til det normalt, men jeg er super vild med denne grå/blå nuance som jeg lånte af min mor. Den holder dog overhovedet ikke særlig godt -næste dag var der allerede en masse der var faldet af. Men farven er super fin. 
Ellers er jeg begyndt at bruge min kaffe-bodyscrub igen. Den dufter himmelsk og er super til at eksfolierer huden med. 

I Juni lyttede jeg desuden til: 
  1. Clean Bandit ft. Marina and the Diamonds - Disconnect 
  2. The Killers - Miss Atomic Bomb 
  3. Marina and the Diamonds - Hypocrates 
  4. The Killers - Shot at the Night

Hvad har været på din favoritliste i juni? Har du nogen spændende planer her i sommeren? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






6 kommentarer:

  1. The mascara is pretty one of all I use it everyday^^ think its best to buy for the price. Playlist will listen, the band Killers i know well and love their songs^^

    SvarSlet
  2. Fedt indlæg! :D

    - guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Lækre sager. Nilens Jord's neglelakker er så gode!
    Jeg skal nyde sommeren herhjemme og i Frankrig hvor min kæreste bor, før jeg flytter et halvt år til Hong Kong her til august (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op! Det lyder spændende (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!