11. august 2015

Back to School Must Haves l 2015

Madkasse   l   Taske   l   USB-stick   l   Mappe   l   PC taske   l   Lommeregner   l   Drikkedunk   l   Hånddesinfektion   l   Penalhus   l   Notesbog   l   Blyanter   l   Lineal

Hej skønne mennesker! 
Da jeg udgav mit indlæg om strand musthaves, fik jeg meget positiv respons på collagens udseende, så her har I endnu en i samme stil! Collager er en af de ting, jeg synes er rigtig sjove at lave, for du kan virkelig lege med de forskellige ting, og dermed få nogle meget gode resultater. 

I denne uge starter de fleste jeg kender i skole igen -selv gør jeg i morgen, og er ved at dø af nervøsitet. Derfor tænkte jeg, at jeg lige ville lave et sidste ''Back to School''-indlæg -nemlig en slags checkliste. Nogle af tingene på collagen, kan du sagtens undvære -notesbog og USB-stick er overflødigt hvis din skole eller gymnasium bruger Google Docs som mit gør. Dog har jeg nok stadig brug for en mappe, da min folkeskole sådan set også benyttede sig af Google Docs, men stadig gav os tusindvis af ark. Eller ... sådan føltes det i hvert fald. 

Hvad kan du ikke undvære når du er i skole? Hvornår starter du på skolen igen (hvis du ikke allerede er startet)? Hvad synes du om collagen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin




4 kommentarer:

  1. i'm not in school anymore but I really love that coolbackpack. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    SvarSlet
  2. Lækker collage!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er glad for at du kan lide den (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!