8. august 2015

Lækre, Nemme Omeletter l Fancy Morgenmad

Hej skønne mennesker! 
Sommerferien er snart ovre -i hvert fald for mit vedkommende-, og derfor tænkte jeg, at jeg lige ville udgive et sidste 'Fancy Morgenmad'-indlæg, inden jeg starter på gymnasiet. Denne gang handler det om disse nemme og utrolig lækre omeletter, som jeg lavede til mig selv den anden dag. Hvor sunde de skal være, kan du selv regulere. Jeg kan godt lide at komme ost i mine, men du kan sagtens skippe det -bare forvendt, at fyldet falder ud, da osten er en slags ''lim'' i omeletterne her. Håber, at du vil prøve dem! 
Slå et æg ud i en lille skål, tilsæt en skvat mælk og rør til massen er nogenlunde ensartet. Du kan også tilføje krydderier, hvis du har lyst -jeg kan i hvert fald anbefale oregano. 

























Kom lidt smør på en opvarmet pande, og tilføj æggemassen, når denne er smeltet. Når du mener, at æggepandekagen har fået nok på begge sider, tilføjer du dit fyld på den ene side. Mulighederne er her endeløse. I den ene, på øverste billede, er der kun skinke og ost i, mens den på billederne herover har både ost, spegepølse (lyder mærkeligt, men det smager godt!), peberfrugt og tomater i. Jeg tror også feta og spinat ville være en fantastisk kombination, men igen -du bestemmer. Vend herefter den anden side hen over fyldet, så det er dækket af æggepandekagen. Og nu er du færdig (:


 Hvad gør du når du gerne vil gøre morgenmaden lidt fancy? Har du en opskrift på noget, du kunne tænke dig at se på ASOI? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin




6 kommentarer:

  1. Wauw det ser lækkert ud!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud :)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det er altid så godt, og alt kan bare ryge i.
    :D

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!