4. august 2015

Fine, Sjove og Cool: Skoletasker 2015


Hej skønne mennesker! 
Så er der kun lidt over en uge tilbage af min sommerferie. Hulk. Så nu har der bare med at komme lidt bedre vejr. Ej det er egentlig okay, at det snart bliver hverdag igen. Især fordi jeg skal starte på gymnasiet, og dermed skal et helt nyt sted hen. 
Mine forældre startede på arbejde i går, og da min lillebror er på en eller anden form for lejr, har jeg nu hele huset for mig selv (sammen med min hund), hvilket jeg nyder i fulde drag. Så nu skal der blogges en masse -er nemlig meget bange for at jeg bliver stresset af det i gymnasiet, så jeg er gået i gang med at forbedrede en masse indlæg. 

Nå ... skoletasker. Min nuværende skoletaske er på sit sidste vers, og nu er tiden sgu inde til at købe en ny. Jeg er helt vild med den sorte på collagen, så det kan være at jeg enten bestiller den hjem eller køber en lignende. Så hvis du trænger til en ny skoletaske, så har du lidt inspiration her (:

Hvordan ser din skoletaske ud? Hvad synes du om dem på collagen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin




13 kommentarer:

  1. Ville faktisk ønske, at jeg skulle starte i skole igen med alle de fine tasker.
    Må man godt shoppe skoletasker, selvom man holder sabbatår...

    Ny følger! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det kan man da sagtens -og tusind tak! (:

      Slet
  2. De er super flotte, men jeg har faktisk lige købt en ny skoletaske :)

    http://liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt -det skal jeg helt klart også! (:

      Slet
  3. Jeg er helt vild med den sorte! Den er virkelig fed :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  4. Er helt pjattet med den hvide!! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
  5. Nice bags!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    SvarSlet
  6. Super lækre skoletasker, Sofie! - Min nuværende skoletaske minder lidt om den sorte, den har dog måske også set sine sidste dage på grund af skader! Har bare været så glad for den, men så kunne det da være, at den sorte på collagen kunne blive en erstatning. ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Min er også totalt skadet efter kun et enkelt skoleår. Overvejer også meget at købe den sorte (:

      Slet
  7. Den lyserøde er virkelig lækker :)

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!