15. november 2015

Oktober Favoritter l 2015

Redken Hårkur    l     Hurraw! Læbepomade    l    Clipper 'aromatic' te   l   Clipper 'white tea with rasberry'


Hej skønne mennesker!
Så er jeg endelig klar med nogle favoritter fra oktober. Jeg havde ikke de helt vilde favoritter i oktober, men synes alligevel at de lige skulle på bloggen. Jeg kan slet ikke forstå at det allerede snart er jul -vores næste gymnasiefest har juletema! På mit arbejde kører de sgu også juletilbud for fuld knald, så det irriterer mig også lidt. Alle disse julearrangementer og -tilbud får mig nemlig altid i julestemning aaaalt for tidligt, så jeg altid er lidt ovre det når det så bliver december. 

Nå nok om jul. I oktober har jeg brugt hårkuren fra Redken noget mere fordi vi i mediefag lavede en lille film, hvor vi blandt andet optog mig bagfra. Det eneste jeg tænkte på, da jeg så klippet var, at mit hår bare så decideret forfærdeligt ud. Så jeg har altså fået brugt noget mere hårkur. Den er ikke et mirakel, men mit hår er både krøllet, tørt og slidt, så der er sgu nok ikke nogen mirakelkur for mit hår efterhånden. Men den fik det til at se betydeligt sundere ud, så det er bare dejligt. 
Jeg testetede Hurraw-læbepomaden i oktober, og den er faktisk ret godt. Ikke på niveau med den fra Mentholatum selvfølgelig, men den er alligevel godkendt. Den giver i hvert fald en rigtig fin farve, som ikke er for voldsom. 
Jeg og min mor blev endelig lidt træt af vores ellers elskede Puka-teer, så vi prøvede et par stykker fra mærket Clipper. Min personlige favorit var helt klart 'aromatic' (er stor ingefær-fan), men den hvide te med hindbær er bestemt også god. 
Desuden udgav Lana Del Rey sin 'Honeymoon'-CD i september, så har sådan set fat nok i den lige siden. Er især vild med sangene 'Music To Watch Boys To', 'Art Deco', 'Freak' og 'The Blackest Day' i øjeblikket. 

Hvad har I elsket i oktober? Har I nogen spændende planer her i november? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






4 kommentarer:

  1. Rigtig fine favoritter! Jeg er ikke så vild med ingefær, men den hvide te med hindbær lyder meget god - det kunne være, at jeg skulle prøve den? Jeg er i hvert tilfælde meget forkølet lige for tiden, så en god kop te gør kun godt!

    Jeg har for resten svaret på dine spørgsmål fra the Liebster Award! Tusind tak for nomineringen :)

    En julefest lyder vildt hyggelig! En af mine veninder har også lige inviteret hele klassen til julehygge og overnatning hjemme hos hende, så det glæder jeg mig rigtigt meget til!

    Hav en god weekend!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Træls! Går også og snotter lidt her for tiden, men mon ikke vi snart bliver friske? Fedt at du har svaret -smutter lige over på din blog og læser dem (:

      Slet
  2. Hej søde fin blog du har
    jeg har skrevet et indlæg hvor jeg vil give en blogger muligheden for at blive dagens blogger man kan tilmelde sig ind på det her indlæg <3 http://malouchristensen.dk/2015/11/22/vil-du-vaere-dagens-blogger/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!