6. december 2015

Amsterdam + Black Friday Haul l Efteråret 2015






Hej skønne mennesker! 
Jeg kunne ikke helt tillade mig at kalde dette indlæg for en 'Amsterdam Haul' eller en 'Black Friday Haul'. For det er en stor blanding -både fra de to nævnte dage, men der er også lidt jeg bare købte uden for den. Så den helt korrekte titel ville være 'Amsterdam + Black Friday + lidt til Haul'. Men sådan er det sgu altid med mine hauls: Jeg køber aldrig en masse ting samtidig, så det bliver altid en blanding af alt muligt. 
Men lad os se lidt på tingene!


Et 'sikkert' køb var dette beautysæt fra Orofluido. Jeg er stor fan af hårolien, og det var egentlig også den, jeg bare havde tænkt mig at købe, men min frisør havde disse æsker, hvor man får body creamen med gratis, så det takker man selvfølgelig ikke nej til. Jeg har endnu ikke prøvet body creamen, men er meget spændt på den. 



Okay jeg må indrømme en ting: Da jeg tjekkede The Body Shop's hjemmeside igennem for at se deres juleprodukter, og besluttede mig for at købe denne læbestift, var det primært indpakningen, der tiltalte mig. Men hvem kan bebrejde mig? Den er da bare så fin! Da jeg så på Black Friday, fik mig sneget ned i butikken, besluttede jeg mig først for hvilken farve det skulle være -nemlig denne skønne coral-farve, som har et hint af orange, som jeg er helt vild med. Jeg swatchede også den anden farve (som har navnet ''Nude Allure''), men den kunne slet ikke ses på min hånd, og da jeg gerne ville prøve noget lidt vildere indenfor læbestift, var jeg ikke et sekund i tvivl om at det skulle være denne. 
Jeg har kun haft den på en gang indtil videre, så kan ikke sige meget om den, men umildbart var jeg meget tilfreds. Farven er selvfølgelig meget tydeligere end en nude farve, men den er ikke overvældende på nogen måde, hvilket jeg var lidt bange for. 


Jeg har kun lige nok til én gang mere af min Redken-Hårkur. Den var ikke rigtig til at finde i nogen butikker, men det var denne fra Macadamia til gengæld, og den har jeg altid gerne ville prøve, så det var sgu fint. Desuden var der en ret god rabat på den i anledning af Black Friday, så det var bare en ekstra bonus. Så den glæder jeg mig bare til at få gang i! 



I mit indlæg om min tur til Amsterdam, nævnte jeg at jeg var et smut i Lush, hvor jeg købte en bubblebar og en fast balsam. Jeg glæder mig meget til at prøve begge dele. Det eneste jeg er lidt skræmt over er bubblebaren, da jeg er lidt bange for at vandet bliver rødt -og dermed ligner at man pludselig har fået menstrution, mens man ligger i badet. Men det skal nok blive sjovt at prøve, haha. 
Balsammen er nok lidt mere kedelig, men jeg har aldrig prøvet en fast balsam før, så det glæder mig nu alligevel ret meget til. Den indeholder både avocado og banan, som begge er gode til at tilføre fugt til håret, så jeg håber da at den vil gøre et eller andet ved mit tørre hår. 

Har du købt noget på black friday? Hvad? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin







11 kommentarer:

  1. Uh, hårolien har jeg hørt meget godt om.
    - Det eneste jeg købte på black friday var en julegave til min søster.

    http://fairestaddiction.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig god! Uhh ville ønske jeg havde sådan en søster, haha (:

      Slet
  2. Hårolien har jeg hørt rigtig godt om, dog har jeg aldrig fået den købt ;)
    Jeg købte ingenting på Black Friday, da jeg gemmer mine penge til en tur til København senere på måneden :-)

    byagnesjensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale den! Hvor lyder det fedt med en tur til København (:

      Slet
  3. Jeg havde heldigvis ingen penge, for ellers kunne det godt have været blevet en dyr omgang (:

    - Kit

    SvarSlet
  4. Sikke nogen lækre køb!
    - Fik købt en enkelt julegave på black friday :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er også lækkert at få nogle af gaverne overstået (:

      Slet
  5. Sikke nogle super gode køb, jeg kunne bestemt godt tænke mig at afprøve dem alle. Jeg har aldrig prøvet et Lush produkt, men planlægger at købe et par med hjem, når jeg skal til London i foråret.
    - Jeg fik faktisk ikke købt spor på Black Friday - en smule foruroligende, hehe ;-)

    Ønsker dig en hyggelig aften, Sofie :-)
    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du må have en god tur til London, Sine <3

      Slet
  6. Sikke lækre ting! Er vil med den læbestift der, den kunne jeg godt tænke mig :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!