5. januar 2016

December Favoritter l 2016


Hej skønne mennesker! 
Så er vi et lille stykke inde i 2016, og jeg må indrømme, at jeg strakte dette indlæg til i dag med vilje, så I ville få så lang tid med jævnlige indlæg som overhovedet muligt. Også selvom det betød at I skulle nøjes med et lidt halvlunkent indlæg i slutningen af sidste uge. 

Min første favorit er faktisk min mors -men jeg stjæler lidt af den til festlige lejligheder, så mine krøller bliver lidt pænere og ser langt sundere ud. Hvilket hårkuren faktisk også hjælper på. Jeg har lidt forsømt at bruge hårkur på det seneste, men her i ferien fik jeg endelig mere tid til det, og det kan godt mærkes på kvaliteten af mit hår -selvom jeg nok fucker det op senere. Hårkuren har gjort mit hår blødt og skinnende, så jeg er rigtig godt tilfreds med den. 
Min veninde gav mig læbestiften i julegave, og jeg er virkelig vild med farven. Den er meget neutral selvom den godt kan ses, så det er den perfekte hverdagsfarve. Jeg har endnu ikke spist med den på, men den holdte godt, da jeg havde den på. 

Hvad har I elsket i december? Har I nogen spændende planer at se frem til i 2016? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin




1 kommentar:

  1. Jeg synes, det er nogle lækre produkter, du har som favoritter, Sofie! Jeg er rigtig vild med farven på læbestiften :-)
    - Ønsker dig en super god weekend <3

    Knus www.blogbysine.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!