1. januar 2016

Godt Nytår + Sofies Nytårsfortsætter l 2016

Billede fra pexels.com

Hej skønne mennesker! 
Kan I klare tømmermændene? Eller er I lige så glade for at I ikke drikker som jeg er lige nu? Ikke desto mindre skal I alle have et GODT NYTÅR herfra. 
Jeg tænkte, at jeg ligesom sidste år ville gennemgå mine nytårsfortsætter fra sidste år, og fortælle om mine nye. Mine nytårsfortsæt fra 2015 var: 

  1. Pres dig selv ud i flere sociale situationer 
  2. Sov mindst 8 timer hver nat
  3. Få et job
  4. Mal mit whiteboard med tavlelak

Jeg synes faktisk, at det er gået ret godt. De to jeg i hvert fald uden dårlig samvittighed kan krydse af er at have fået et job og at have fået malet mit whiteboard med tavlelak, som jeg faktisk har lavet et helt indlæg om. Jeg synes også, at jeg kan krydse nummer 1 af selvom den måske ikke er så ... målbar. Den eneste som jeg ikke har klaret er nummer 3, og hold op hvor er det svært. I det første halvdel af året gik det godt, men jeg må indrømme at jeg er faldet i igen. Så det må blive en genganger i år. 

Mit nytårsfortsæt nummer 2 i år må blive at værdsætte mere hvad jeg har, i stedet for at være ked af alt det jeg ikke har. Det tror jeg gør en til et noget gladere menneske, så det skal jeg i hvert fald have lært i 2016 (:


Hvordan fejrede du nytår? Har du nogen nytårsfortsætter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






2 kommentarer:

  1. Jeg plejer faktisk ikke at have nytårsfortsætter - jeg ved nemlig, at jeg kommer til at bryde dem ;-) Men i år vil jeg nu have et enkelt et: at drikke meget mere vand ... det skulle jeg vel kunne overholde, hehe. Dine fortsætter lyder rigtig gode! Held og lykke med at holde dem :-)
    Nytårsaften fejrede jef ved først at spise en lækker middag sammen med min familie og derefter være sammen med et par veninder.

    Jeg vil ønske dig et rigtig godt nytår, Sofie <3

    Knus www.blogbysine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha så er det nok også bedre at lade være -det er derfor jeg altid har flere -så ved jeg at der altid er et eller andet jeg kan holde, haha! Det lyder som om du havde en rigtig hyggelig aften. Tusind tak og jeg håber også at du har et godt nytår, Sine <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!